SUNWOMENS Blogumuzda Sürekli güncelleme çalismalari devam etmektedir.Sitemizi Arkadaşlarınıza,Dostlarınıza ve Tanıdıklarınıza Tavsiye Ediniz!!! Görüs ve önerilerinizi bizimle paylasabilirsiniz ! Paylasimlarinizi yorum bölümüne yazabilir veya'gzmm_2016@hotmail.com'ile iletisime geçebilirsiniz


5 Mayıs 2016 Perşembe

Kusursuz bacaklar için yapılması gerekenler



Yaz gelirken bacaklarınızın bakımını ihmal etmeyin. Pürüzsüz ve güzel bacaklara sahip olmak için vereceğimiz önerileri aklınızdan çıkarmayın!
Bakım programları, terapiler ve egzersizler dışında, birkaç küçük püf noktasıyla da kusursuz bacaklara sahip olabilirsiniz. İşte adım adım mükemmel bacaklara ulaşmanın sırrı…
Bacak bacak üstüne atmak!



Bacak bacak üstüne atmanın göze her ne kadar hoş görünse de sağlık açısından pek yararlı olduğunu söylemek zor. Çünkü bu “estetik” hareket, kan dolaşımını düzensizleştiriyor ve metabolizmanın yavaşlamasına neden oluyor.
Özellikle masa başında çalışıyorsanız, bacak bacak üstüne atmak yerine, bacaklarınızı mümkün olduğunca uzatın ve gerin. Her öğünde karbonhidrat bakımından zengin tahıl ürünleri, ekmek, makarna, pilav ve meyve gibi gıdaları tüketin. Bu gıdalar sindirim sistemini düzene sokarak metobolizmanızı harekete geçirecektir.
Egzersiz yapın!
Yapacağınız egzersizler kan dolaşımını hızlandırarak, bacak kaslarını besler. Özellikle aerobik ya da step egzersizleriyle ya da bisiklet kullanarak bacak kaslarınızı şekillendirebilirsiniz. Masa başında otururken de egzersiz yapabilirsiniz.



Düzenli masaj yapın!
Cildinizdeki ölü hücreleri gidermek için harcadığınız çaba ve enerjiyi vücudunuz içinde harcamalısınız. Yenileyici etkisi olan peeling’in canlandırıcı etkisi vücut içinde geçerlidir.
Bacaklarınızı kremlerken ürünü topuklarınıza kadar sürmeye özen gösterin. Böylece kuruyan, çatlayan ve kalınlaşan topuklarınızı yumuşatabilirsiniz.



Özellikle sıcak yaz günlerinde sık sık duş almak için birçok nedeniniz olacak. Bunlardan biri de yüksek topuklar üzerinde şişen ve yorulan bacaklardaki gerginliği yok etmek…
Oturduğunuz yerde popo kaslarınızı gerin ve bırakın. Bu hareketi hergün 10 kez tekrarlayarak kalça ve bacaklarınızın şekillenmesini sağlayabilirsiniz.



Bacaklarınızın iç kısımlarını sıkılaştırmak için dizlerinizin arasına bir tenis topu koyup, onu patlatacakmış gibi sıkın. Kaslarınızın çalıştığını hissedeceksiniz.
Cildin kalınlaştığı diz ve dirseklerinizi peeling ile yumuşatabilirsiniz. Banyodan sonra özellikle sıcak suyun etkisiyle kuruyan cildinizi nemlendirmek için vücut sütü kullanmalısınız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder